FAQ - SportBox by MultiSport

Kdo může SportBox používat?

SportBox mohou používat všichni uživatelé služby MultiSport, kteří mají aktivní zaměstnaneckou nebo doprovodnou kartu. Uživatelé testovacích karet MultiSport nemohou SportBox používat. Osoba, která není uživatelem služby MultiSport a která nemá rezervovaný a registrovaný příchod s kartou MultiSport, nemůže využívat SportBox.

Co potřebuji vědět o rezervaci SportBoxu?

Rezervaci SportBoxu lze provést pouze prostřednictvím Webové stránky.

Uživatel si může rezervovat a využít jednu schůzku denně, přičemž rezervace je možná pouze na aktuální a/nebo následující den.

Uživatel služby MultiSport si nejprve vybere SportBox, ve kterém si chce rezervovat místo. Při výběru rezervace musí uživatel zadat své jméno, příjmení, e-mailovou adresu, telefonní číslo a číslo své karty MultiSport. Číslo karty MultiSport se nachází pod jménem a příjmením na plastové kartě MultiSport nebo v sekci Moje karta v mobilní aplikaci MultiSport. Po zadání všech potřebných údajů obdrží uživatel e-mail s potvrzením rezervace a odkazem pro její zrušení.

Mám zrušit rezervaci, pokud nemohu SportBox používat?

Ano, pokud se uživatel nemůže dostavit na rezervovanou schůzku, je povinen ji zrušit nejpozději 3 hodiny před začátkem rezervované schůzky. Zrušení rezervace je možné pouze prostřednictvím odkazu, který uživatel obdržel v potvrzení rezervace na svou e-mailovou adresu.

Co když nezruším svou rezervaci ve SportBoxu?

Pokud uživatel služby MultiSport nezruší svou rezervaci do 3 hodin před začátkem rezervovaného termínu nebo nezaregistruje svůj příchod kartou MultiSport při vstupu do SportBoxu, bude služba stále považována za dokončenou. Služba provedená v den rezervace termínu brání využití služby MultiSport ve všech ostatních sportovních zařízeních v síti MultiSport Partners.

Co když svou návštěvu ve SportBoxu nezaregistruji?

Pokud si uživatel rezervoval trénink na SportBoxu a dvakrát po sobě se nedostavil a/nebo nezaregistroval návštěvu SportBoxu pomocí karty MultiSport, při dalším pokusu o rezervaci obdrží oznámení, že si rezervoval nový trénink na SportBoxu a nezaregistroval svůj příchod pomocí karty MultiSport pro dva předchozí tréninky, a pokud opětovně nezaregistruje svůj příchod pomocí karty MultiSport nebo nezruší svou rezervaci z důvodu nemožnosti dostavit se do 3 hodin před začátkem tréninku, bude rezervační systém pro všechny SportBoxy pro takového uživatele z důvodu omezené kapacity a Podmínek používání na následujících 15 dní deaktivován.

Pokud uživatel ignoruje předchozí upozornění a ani napotřetí se nedostaví nebo nezaregistruje svou návštěvu kartou MultiSport, bude zablokován, tj. nebude si moci rezervovat žádný z dostupných SportBoxů po dobu následujících 15 dnů. Pokud se uživatel pokusí rezervovat trénink ve SportBoxu během období blokace, obdrží upozornění, že si nemůže rezervovat trénink pro SportBox s datem do doby, než bude blokace aktivní, a to z důvodu porušení podmínek používání.

Kolik uživatelů MultiSportu může používat SportBox současně?

SportBox si mohou současně rezervovat a používat maximálně dva uživatelé služby MultiSport. Pokud si SportBox rezervují dva uživatelé služby MultiSport, musí oba uživatelé při vstupu do SportBoxu zaregistrovat svou kartu. Pokud návštěvu zaregistruje naskenováním čárového/QR kódu pouze jedna osoba, porušuje druhá osoba podmínky používání SportBoxu.

Může si uživatel MultiSportu rezervovat SportBox pouze pro sebe?

Neexistuje možnost rezervovat SportBox výhradně pro jednoho uživatele služby MultiSport. SportBox umožňuje rezervaci pro dva uživatele v rámci jednoho tréninku. Pokud byl SportBox rezervován pouze jedním uživatelem MultiSport, může si až do začátku rezervované schůzky rezervovat stejnou schůzku jiný uživatel MultiSport, což znamená, že ve SportBoxu mohou být ve stejnou dobu dva uživatelé MultiSport, kteří se navzájem neznají.

SportBox je soukromý prostor určený pro cvičení ve dvojicích, proto doporučujeme, abyste si schůzku ve SportBoxu vždy rezervovali s někým, koho znáte.

Jak dlouho mohu službu SportBox využívat?

SportBox je možné používat 50 minut v rámci vyhrazeného času. Uživatel je povinen opustit SportBox nejméně 10 minut před další celou hodinou, vzhledem k tomu, že po uplynutí doby se ve SportBoxu automaticky spustí systém pro výměnu vzduchu a dezinfekci prostoru.

Jak mohu službu MultiSport ve SportBoxu používat?

SportBox je navržen jako samoobslužný odbavovací systém. Po příchodu do SportBoxu ve vyhrazeném čase uživatel karty MultiSport zaregistruje svou návštěvu přiložením plastové nebo virtuální karty MultiSport do čtecího zařízení. Uživatel karty MultiSport nemůže vstoupit do SportBoxu před začátkem vyhrazeného času. V případě zpoždění rezervované schůzky může uživatel karty MultiSport do SportBoxu vstoupit, doba pro využití SportBoxu se však neprodlužuje a končí v 50. minutě rezervované schůzky.

Mohu využít službu ve SportBoxu a poté ve stejný den v jiném sportovním zařízení v síti MultiSport?

S kartou MultiSport můžete denně využít jednu aktivitu ve sportovním zařízení v síti MultiSport Partners. Pokud uživatel využil službu ve SportBoxu, není možné v daný den využít službu ve stejném SportBoxu, v jiném SportBoxu nebo v jiném sportovním zařízení nacházejícím se v síti MultiSport Partners. Totéž platí v případě, že uživatel nezaregistruje svůj příchod pomocí karty MultiSport nebo včas nezruší rezervaci.

Z čeho se SportBox skládá?

SportBox se skládá z kardio stanice, stanice pro protahování/funkční trénink, stanice pro silový trénink/trénink s váhou a stanice pro převlékání a osobní věci.

Jak se mohu stát uživatelem služby MultiSport?

MultiSport je revoluční program odměňování zaměstnanců. O kartu MultiSport můžete požádat výhradně prostřednictvím svého zaměstnavatele, pokud s námi má podepsanou smlouvu, a podrobnější informace o programu MultiSport naleznete v našich často kladených dotazech.

Pokud jste HR manažer a přemýšlíte, jak motivovat tým - máme pro vás odpověď! Karta MultiSport je jedinečný benefit, který prostřednictvím sportu a rekreace zlepšuje zdraví a spokojenost zaměstnanců a jejich výkonnost na pracovišti. Pokud chcete získat ještě více informací, vyžádejte si nabídku od našich obchodních konzultantů.